Sunday 31 May 2015

KELUHAN HATI PADA HOSPITAL KERAJAAN


Kalau bukan anda, mesti orang-orang yang terdekat dengan anda banyak mengeluh tentang hospital kerajaan. Niat admin bukan untuk merendahkan atau menjatuhkan nama baik hospital kerajaan. Mak admin juga pesara jururawat masyarakat. Tapi kita harus ambil positif setiap keluhan dan komentar negatif.

Antara keluhan yang biasa yang anda dengar ialah:

* Nak tunggu dapatkan rawatan di hospital kerajaan memang ambil masa panjang. Beratus pesakit menunggu untuk mendapatkan rawatan yang mungkin mengambil masa berbulan,
*Layanan staff hospital kerajaan dengan hospital swasta memang berbeza. Almaklumlah, anda bayar lebih pada staff swasta.
*Jenis ubatan dan alatan kat swasta pun jauh lebih moden dan terkini.
*Paling penting, jika jatuh sakit atau mendapat penyakit, anda tidak perlu menunggu lama untuk dirawat.

Hospital kerajaan semakin sesak? Sudah tentu kerana ramai rakyat yang tidak mendapatkan insuran SEBELUM MEREKA SAKIT. Sakit biasa2 takpe, tapi jika anda dah diagnostik mempunyai penyakit kritikal, ANDA TIDAK AKAN BERPELUANG MENDAPATKAN PERLINDUNGAN daripada MANA2 SYARIKAT INSURAN.

All of above, yang penting anda mampu ker tidak nak mendapatkan rawatan kat hospital swasta. Dengan mendapatkan PERLINDUNGAN TAKAFUL atau INSURANCE semua orang mampu mendapatkan rawatan terbaik. Izinkan kami melindungi anda dan keluarga anda.

Smart and Lovely Ways to protect you and your loved one. We love to protect you.
 Noor Azman 013-3043848 / Mary 013-3403848

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment. For FAST respond please SMS/WhatAps/Call 0133043848 (Noor Azman) & 0133403848 (Mary). We are glad and proud to help you.