Monday 11 May 2015

PERSEDIAAN PENGURUSAN KEWANGAN ANAK



PERSEDIAAN PENGURUSAN KEWANGAN ANAK
==========================================
Parents yang merasakan BEBANAN LOAN PENDIDIKAN time dah kerja ni, anda boleh mengubah sesuatu untuk anak anda. Dengan SMARTLINK, anak menabung dan lindungi. Menabung  RM70 sebulan seawal usia setahun, anak akan dapat RM15 765. Kita tidak mengharap, tapi jika musibah berlaku pada anak kita sekurang2nya ibu bapa boleh mengharapkan Takaful untuk meringankan bebas kos rawatan hospital.

Tahukah anda sekiranya berlaku perkara di bawah kepada payee

  • payee meninggal dunia
  • payee lumpuh kekal
  • payee mendapat penyakit kritikal. KLIK SINI untuk memahami 36 penyakit kritikal yang dilindungi

(pembayar insurans anak) anak-anak anda secara automatik akan terus dilindungi dimana caruman menjadi percuma dan mereka akan terus dilindungi sehingga usia 80 tahun (usia dilindungi adalah bergantung kepada polisi anda).

ATAU anak itu sendiri mengalami:
  • payee lumpuh kekal
  • payee mendapat penyakit kritikal. KLIK SINI untuk memahami 36 penyakit kritikal yang dilindungi
Nampak tak, betapa PRUDENTIAL BSN terus melindungi anak anda walaupun anda mengalami musibah seperti yang di atas. So, sangat beruntung bagi anak2 yang ibu bapanya dah ambilkan pakej insurans ni. Boleh dikatakan HADIAH TERBAIK UNTUK SEUMUR HIDUP UNTUK ANAK-ANAK.

MARY JAUNGIN
0133403848
TAKAFUL PRUDENTIAL BSN


No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment. For FAST respond please SMS/WhatAps/Call 0133043848 (Noor Azman) & 0133403848 (Mary). We are glad and proud to help you.