Monday 30 November 2015

BILA LELAKI LEPAK MALAM


BILA LELAKI LEPAK MALAM
---------------------------------

Tipikal minded orang mesti kata lelaki yang lepak malam ni, sembang kosong la, cerita pasal aweks la, politik la.

Alhamdulilah semalam saya berjumpa dengan seorang prospek. Beliau beri HADIAH yg paling HEBAT untuk ISTERI dan ANAK-ANAK.

Saya yg lelaki ni pun rasa nak jatuh air mata. Spek mata saya yg terlebih nak jatuh sebenarnya. Beliau beri PERLINDUNGAN buat isteri melalui TAKAFUL PRUDENTIAL BSN so beliau tak risau akan keupayaan isterinya untuk membayar kos perubatan sekiranya isteri sakit.Atau isteri mengalami komplikasi semasa mengandung.

Bagi anak-anak pula, jika ibu bapa mereka meninggal atau hilang upaya untuk bekerja, insyaallah ADA PAMPASAN SELESA untuk anak-anak meneruskan hidup. Mampu bayar bas sekolah, bayar buku tuisyen, bayar fee ikut camping skolah, sambung pengajian, INSYAALLAH sama seperti kanak-kanak lain yang ada ibu bapa.

Saya bukan ejen insuran tipikal. Saya selesa bertemu dan menghubungi anda bila-bila masa untuk pastikan ANDA & KELUARGA DILINDUNGI.

INSYAALLAH...

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment. For FAST respond please SMS/WhatAps/Call 0133043848 (Noor Azman) & 0133403848 (Mary). We are glad and proud to help you.