Monday 23 November 2015

Ejen Takaful PruBSN sepenuh masa: Bila belajar berterusan

Admin baju putih, tali leher belang biru
Admin berdiri di belakang. Nombor 5 dari kiri.

Salam.

Nama saya Noor Azman Mazelan (baju putih, tali leher belang biru). Saya merupakan ejen sepenuh masa mewakili Takaful Prudential BSN. Walaupun dah jadi ejen sepenuh masa, saya memang komited gila nak memperkasakan kemahiran dan ilmu pengetahuan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk semua client saya. Kita tahu, ilmu tu sentiasa berkembang. Kena kejar seiring dengan peredaran masa. Anda nak ejen yang up to date dengan semua info, insyaallah saya boleh membantu. Izinkan saya membantu anda.


Smart and Lovely Ways to protect you and your loved one. We love to protect you. Noor Azman 013-3043848 / Mary 013-3403848

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment. For FAST respond please SMS/WhatAps/Call 0133043848 (Noor Azman) & 0133403848 (Mary). We are glad and proud to help you.